فاصله 14 امتیازی لواندوفسکی با رونالدو و امتیازات برابر کلوپ و فلیک در آرای The Best

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مهاجم بایرن مونیخ که عنوان بهترین بازیکن سال 2020 فوتبال جهان را به خود اختصاص داد، بیش از 10 امتیاز با برندگان این جایزه در سال های گذشته فاصله داشت.

فاصله 14 امتیازی لواندوفسکی با رونالدو و امتیازات برابر کلوپ و فلیک در آرای The Best

به گزارش گلچینی از بهترین ها، در انتها مراسم برترین های سال 2020 فوتبال جهان (The Best)، روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. همچنین گل سون هیونگ مین به برنلی بهترین گل 2020 لقب گرفت و یورگن کلوپ به جایزه بهترین سرمربی سال فوتبال جهان دست یافت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی گلچینی از بهترین ها بخوانید. (کلیک کنید)

سایت فیفا آرای 3 بازیکن برتر این مراسم را گفت که مطابق آن، لواندوفسکی 52 امتیاز کسب کرد و اختلافی 14 امتیازی با رونالدو و فاصله ای 17 امتیازی با لیونل مسی داشت.

در بخش بهترین مربی اتفاق جالبی رخ داد. دو مربی آلمانی نامزد این عنوان یعنی کلوپ و هانس دیتر فلیک در مجموع 24 امتیاز کسب کردند، اما سرمربی لیورپول به دلیل اینکه رأی بیشتری از طرف سرمربیان تیم های ملی به دست آورد، بهترین سرمربی 2020 لقب گرفت. مارچلو بیلسا سرمربی لیدزیونایتد هم در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش بهترین دروازه بان مانوئل نویر پیروز شد 28 امتیاز به دست بیاورد که 20 امتیاز بیشتر از دروازه بان برزیلی لیورپول بود. آلیسون بکر که در رده دوم بهترین دروازه بانان قرار گرفت، در تیم منتخب 2020 حضور داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فاصله 14 امتیازی لواندوفسکی با رونالدو و امتیازات برابر کلوپ و فلیک در آرای The Best" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله 14 امتیازی لواندوفسکی با رونالدو و امتیازات برابر کلوپ و فلیک در آرای The Best"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید