مهدی ترابی بابت خراب کردن پنالتی عذرخواهی کرد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تهران (پانا) - مهدی ترابی بابت خراب کردن پنالتی در ملاقات با تراکتور از همبازیانش عذرخواهی کرد.

مهدی ترابی بابت خراب کردن پنالتی عذرخواهی کرد

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس که این روزها روی دور برد نهاده شده است، پیروز شد در هفته سیزدهم لیگ برتر با حساب 2 - یک تراکتور را در استادیوم آزادی شکست دهد و خودش را به یک امتیازی استقلال در صدر جدول برساند.

در دقیقه 65 بازی پرسپولیس و تراکتور، یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد و مطابق معمول مهدی ترابی که پنالتی زن اول سرخ پوشان محسوب می گردد، پشت توپ نهاده شد. ترابی که 8 پنالتی قبلی خودش را در پرسپولیس تبدیل به گل نموده بود، در گل کردن نهمین پنالتی ناپیروز بود و ضربه پنالتی خودش را به بالای دروازه فرستاد. اتفاقی که می توانست برای پرسپولیس خطرناک گردد و اگر تراکتور در دقایق سرانجامی به گل تساوی می رسید، دو امتیاز حساس خانگی برای سرخ پوشان از دست می رفت.

با این حال این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس پیروز شد با شکست تراکتور، به یک قدمی استقلال در صدر جدول برسد. بعد از سرانجام بازی هم مهدی ترابی در رختکن از همه بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس بابت از دست دادن پنالتی، عذرخواهی کرد. همبازیان مهدی و البته شخص یحیی گل محمدی هم خطاب به ترابی اعلام کردند این اتفاق در فوتبال طبیعی است و فدای سرت که پنالتی را خراب کردی. بعلاوه یحیی بار دیگر تاکید نمود، تا زمانی که ترابی در بازی حضور دارد، پنالتی زن اول پرسپولیس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مهدی ترابی بابت خراب کردن پنالتی عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی بابت خراب کردن پنالتی عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید