نجاری: وزارت شرایط فعالیت کمانداران در فضای باز را فراهم کند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مدیر تیم های ملی تیروکمان گفت: با یاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیروکمان باید شرایطی فراهم گردد که ورزشکاران در ماه های آینده در فضای باز تمرین نمایند.

نجاری: وزارت شرایط فعالیت کمانداران در فضای باز را فراهم کند

امید نجاری در گفت وگو با گلچینی از بهترین ها، در مورد آخرین شرایط تمرینات تیم ملی تیروکمان اظهار کرد: با توجه به فرایندی که سرمربی تیم ملی برای تمرینات کمانداران در فضای مجازی در نظر دریافتد این فرایند ادامه خواهد داشت تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان دستورالعمل جدیدی در نظر بگیرد.

وی اضافه نمود: با توجه به رصد سرمربی و اینکه بیشتر کشورها تمرینات خود را به صورت ایزوله در فضای باز انجام می دهند، با یاری وزارت و ریاست فدراسیون باید شرایطی فراهم گردد تا کمانداران در ماه های آینده در فضای باز تمرین نمایند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان توضیح داد: تمرین در منزل و به صورت مجازی مثل تمرین در فضای باز صددرصد جواب نمی دهد و نمی تواند ورزشکاران را به آمادگی لازم برساند، طبق برنامه های سرمربی ادامه تمرینات براساس شرایط فعلی کرونا است و اگر شرایط تغییر کند برنامه دیگری ارائه خواهد شد.

وی در سرانجام گفت: شرایط فعلی برای ما هم می تواند تهدید باشد و هم فرصت، تهدید از این جهت که ورزشکاران تمرینات را جدی نگیرند و به صورت فعال تمرینات خود را در منزل و به صورت مجازی دنبال ننمایند. از سوی دیگر چون هنوز یک رقابت انتخابی در پیش داریم، کمانداران می توانند با جدی دریافت تمرینات خود در منزل به آمادگی خوبی برسند و این می تواند فرصت مناسبی برای کمانداران جهت آماده سازی آنها باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجاری: وزارت شرایط فعالیت کمانداران در فضای باز را فراهم کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: وزارت شرایط فعالیت کمانداران در فضای باز را فراهم کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید