نیروهای امدادی و پلیس با آمادگی صد درصدی در مناطق سیل زده حضور دارند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرنگاران/هرمزگان فرمانده انتظامی استان با تأکید بر استقرار کانکس سیار پلیس در مناطق سیل زده جهت پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان، گفت: امداد رسانی و ارائه خدمات به مناطق سیل زده شرق استان با استفاده از تمامی امکانات و نیروهای امدادی و پلیس در حال انجام است.

نیروهای امدادی و پلیس با آمادگی صد درصدی در مناطق سیل زده حضور دارند

سردار غلامرضا جعفری شب گذشته(26 دی ماه) در جمع گلچینی از بهترین ها، گفت: با گذشت 4 روز از بارندگی و سیل تخریب گر در هرمزگان بویژه در شرق استان، کار امداد رسانی به وسیله اکیپ های امداددرسان و پلیس به این مناطق آغاز شد.

وی با تأکید بر استقرار کانکس سیار پلیس در مناطق سیل زده جهت پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان، افزود: به همین دلیل و با توجه به اینکه شدت بارش ها گسترده و امکان وقوع سیلاب پیش بینی شده بود روستاهای پایین دست سد جگین تخلیه و مردم در مناطق امن اسکان داده شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه آمادگی خوبی برای این بارندگی ها توسط پلیس و یگانهای امدادی وجود داشت، شرح داد: در شرایط فعلی نیز تجهیزات ، نیروهای امدادی و پلیس با آمادگی صد درصد در منطقه حضور دارند و امر خدمات دهی به مردم سیل زده را انجام می دهند.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه بر اثر این سیلاب تعدادی از جاده ها نیز در این منطقه مسدود شده است، گفت: در بحث تأمین امنیت مناطق سیل زده تمامی یگان های انتظامی همزمان با وقوع سیلاب با آماده باش کامل به یاری سیل زدگان شتافتند و با حضور و تلاش شبانه روزی کارکنان، هیچ گونه مشکل امنیتی تا این لحظه گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ناجا تا سرانجام این مأموریت مهم در کنار مردم مناطق سیل زده است، گفت: برای تأمین امنیت شهروندان ، دستورات مراقبتی به شهروندان اعلام شده و از شهروندان تقاضا می شود تا از هرگونه تردد در حاشیه رودخانه ها ، سدها ، دریاچه و دیگر تاسیسات آبی استان خودداری و موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نیروهای امدادی و پلیس با آمادگی صد درصدی در مناطق سیل زده حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای امدادی و پلیس با آمادگی صد درصدی در مناطق سیل زده حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید