هیلاری کلینتون بر همه رقبا برتری دارد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، ایسنا نوشت: نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، چنانچه هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود، در رقابت درون حزبی دموکرات ها جزو پیشتازان قرار می گیرد.

هیلاری کلینتون بر همه رقبا برتری دارد

به نوشته روزنامه دیلی میل، نظرسنجی آنلاین موسسه هریس که مرکز مطالعات سیاسی آمریکا دانشگاه هاروارد نشان می دهد، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا با کسب 21 درصد در جایگاه نخست قرار می گیرد. پس از او، جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا (پیشتاز کنونی) با کسب 20 درصد دوم می شود و سناتور برنی سندرز هم 12 درصد رای می گیرد.

سناتور الیزابت وارن با کسب 9 درصد به جایگاه چهارم می رسد و پس از او مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک به هفت درصد رای می رسد. این نظرسنجی در میان 1859 تن از 27 تا 29 انجام شد.

کلینتون در 29 نوامبر در مصاحبه ای با گراهام نوتون از بی بی سی، نامزدی برای انتخابات 2020 را رد نکرد. اگر کلینتون از رقابت ها دور بماند، بایدن به 29 درصد رای می رسد و پس از او سندرز 15 درصد رای کسب می کند. الیزابت وارن هم با کسب 13 درصد در جایگاه سوم قرار می گیرد. کلینتون احتمال ورود به رقابت های انتخاباتی در دقیقه نود را رد نکرده است.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "هیلاری کلینتون بر همه رقبا برتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری کلینتون بر همه رقبا برتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید