3 امتیاز مهمی کسب کردیم، روز سختی داشتیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، حسین فرکی عصر امروز آدینه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با پیکان در تبریز گفت: بازی سختی بود و احتیاج به این پیروزی داشتیم.

3 امتیاز مهمی کسب کردیم، روز سختی داشتیم

وی گفت: خوشبختانه در زمان بسیار خوبی به گل رسیدیم و بین دو نیمه هم توصیه های لازم را به بازیکنان کردیم. می توانم بگویم در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و توانستیم در همان نیمه به سه امتیاز بازی برسیم و در نیمه دوم بازی را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه بازی سختی داشتیم، اضافه کرد: ماشین سازی از سه بازی هفت امتیاز کسب نموده بود و این نشان دهنده وضعیت خوب ماشین سازی از لحاظ روحی و روانی بود.

فرکی با تاکید بر اینکه دریافت سه امتیاز بازی کار بزرگی بود که پیروز به انجام دادن آن شدیم، ادامه داد: ما از نظر روحی در شرایط خوبی نبودیم و این نشان دهنده کار سختی بود که از عهده آن برآمدیم. بازی دو نیمه متفاوت داشت تا دقیقه 15 بازی ما چند موقعیت خوب داشتیم و بازیکنان گوشزد نموده بودیم که حوصله نمایند تا به گل برسیم.

سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه در زمین حریف 3 امتیاز مهم گرفتیم، اضافه کرد: نقطه اوج بازی پنالتی دقیقه 95 بود. طبیعی بود که ماشین سازی برای جبران باخت رو به بازی احساسی بیاورد و خوشبختانه توانستیم مقابل بازی احساسی این تیم بایستیم. دروازه بان ما همچون بازی گذشته توانست عملکرد خوبی داشته باشد و نقطه اوج بازی دفع پنالتی دقیقه 95 بود که سه امتیاز این بازی خارج از خانه را به همراه آورد.

فرکی اضافه کرد: این پیروزی می تواند وضعیت روحی و روانی ما را در آینده بهبود ببخشد. روز سختی بود و همانطور که در نشست خبری دیروز هم گفتم پیکان توانایی زیادی دارد اما با شرایطی که برایش پیش آمده دچار مشکل شده است.

فرکی با اشاره به اینکه خیلی کار داریم و باید این شرایط را تغییر بدهیم، اضافه کرد: در مصاف با تیم ماشین سازی توانستیم سه امتیاز را بدست آوریم و خوب کار کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "3 امتیاز مهمی کسب کردیم، روز سختی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 امتیاز مهمی کسب کردیم، روز سختی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید