هوش مصنوعی

ارائه بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه ویژه مشترکان همراه اول براساس الگوی مصرف

همراه اول با طراحی و اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی، اقدام به تعریف بسته های پرتخفیف ویژه هر مشترک از طریق هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف کرد.

26 اسفند 1401

ربات نو از تهیه قهوه تا چاپ سه بعدی، همه کار می نماید

ایسنا نوشت: یک بازوی رباتیک مجهز به هوش مصنوعی همه کاره، از تهیه قهوه گرفته تا چاپ سه بعدی، با قابلیت چرخش 220 درجه می تواند طیف گسترده ای از کارها را انجام دهد.

23 دی 1401

رمزنگاری پشتیبان تاریخچه گفتگوها در واتس اپ فراهم شد

واتس اپ رسما اعلام نمود همه کاربران این سرویس پیغام رسان می توانند فایلهای پشتیبان تاریخچه گفتگوهایشان را رمزنگاری نمایند.

21 شهریور 1400

دغدغه های رباتی

با این که شاید در نظر عموم صنعت رباتیک، یک صنعت نوپا و با سابقه چند ساله باشد، در واقعیت چند دهه ای می شود که ربات های صنعتی با کارکردهای مختلف برای تولید محصولات متفاوت به کار گرفته می شوند.

24 اردیبهشت 1400

پردازنده مدیاتک Dimensity 1000 پلاس با پشتیبانی از نمایشگر 144 هرتزی رونمایی شد

مدیاتک ساعاتی پیش از نسخه بهبود یافته پردازنده 5G خود با نام Dimensity 1000 پلاس رونمایی کرد. از بسیاری جهات این محصول به مدل استاندارد شباهت دارد؛ مثلا از همان ترکیب هسته بهره می برد اما یک سری قابلیت ها به آن افزوده شده که آن را برای انجام بازی ها مناسب تر کرده...

14 تیر 1399

حمایت نظام بانکی از زیست بوم نوآوری شتاب می گیرد

رئیس کل بانک مرکزی از شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و فعالیت های اجرا شده جوانان کارآفرین مستقر در کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد.

5 بهمن 1398

وقتی تست های هوآوی از Huawei Y9 2019 یک گوشی جان سخت می سازد

وقتی صحبت از بازار میان رده می گردد به طور معمول انتظار گوشی های ساده با دوام نه چندان طولانی را داریم؛ اما هوآوی با ساخت محصولاتی مانند Huawei Y9 2019 نشان داده که می توان از یک گوشی میان رده نیز انتظار سطح بالایی از کیفیت را داشت.

25 شهریور 1398

همکاری با شرکت های هوش مصنوعی برای راه اندازی 5G در کشور

مرکز تحقیقات مخابرات ایران برای همکاری با شرکت های فعال در حوزه هوش مصنوعی با هدف عملیاتی کردن شبکه ارتباطی نسل پنجم (5G) در کشور، فراخوان داد.

6 مرداد 1398

معرفی برنامه های کاربردی ادوبی

نرم افزارهای ادوبی از جمله برنامه هایی است که به خاطر ارائه خدمات کاربردی و حرفه ای خود توانسته در سالهای گذشته به بسیاری از گرافیست ها و تصویرسازان یاری کند. اما شاید به عنوان یک کاربر معمولی فکر کنید ادوبی تنها یک برنامه ساده برای ویرایش تصاویر باشد....

12 تیر 1398

چرا یادگیری مهم ترین مهارت برای کسب موفقیت در قرن بیست ویکم است؟

همه ما بارها شنیده ایم که یادگیری مهم ترین مهارت و توانایی در دنیای مدرن است. هر کدام از ما برای کسب موفقیت در قرن 21 میلادی احتیاج به مهارت هایی تخصصی در حیطه شغل و حرفه خود داریم. مهارت هایی کلاسیک که لازمه حوزه کاری ما هستند. اما به نظر می رسد این مهارت...

10 تیر 1398