بازی رایانه ای و کنسول بازی

آیا هواداران تاریخ انتشار بازی استارفیلد را متوجه شده اند؟

در حال حاضر نمی دانیم که بازی نقش آفرینی علمی تخیلی نو بتسدا یعنی استارفیلد دقیقاً در چه تاریخی عرضه می گردد و فقط تنها چیزی که می دانیم این است که در نیمه اول 2023 عرضه خواهد شد. با این حال، برخی از هواداران گمان می نمایند که تاریخ عرضه بازی را به دست آورده...

4 مرداد 1401

تاریخ انتشار بسته الحاقی تازه Lost Judgment معین شد

کمپانی سگا و استودیوی Ryu Ga Gotoku به تازگی تاریخ انتشار جدیدترین بسته الحاقی بازی Lost Judgment با عنوان The Kaito Files را اعلام کرده اند.

3 خرداد 1401

آیا قیمت جهانی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس افزایش پیدا می کند؟

اواخر سال 2019 بود که ویروس ناشناخته ای در ووهان در چین رویت شد. این ویروس به سرعت در سراسر دنیا انتشار پیدا کرد و بسیاری از کشورها را به یک قرنطینه خانگی کشاند. با بسته شدن اقتصاد دنیای، رکورد عظیمی شکل گرفت که آثار و عوارض آن با گذشت بیشتر از یک سال هنوز...

16 مهر 1400

جاذبه های گردشگری مانیسا؛ شهر پر رونق ترکیه

تنها در عرض نیم ساعت می توان به وسیله 6 بزرگراهی که بین شهر مانیسا و ازمیر وجود دارد به هر دو شهر رفت وآمد کرد. مانیسا شهر مدرنی است که جاذبه های گردشگری چشمگیری دارد. در این مقاله بیشتر با مانیسا ترکیه آشنا می شویم.

6 تیر 1400

تاریخ عرضه Nioh 2 مشخص شد

شرکت بازی سازی کویی تکمو تاریخ عرضه قسمت دوم بازی Nioh را مشخص کرده است. طبق خبری که این شرکت دیروز اعلام کرد بازی Nioh 2 قرار است در روز 13 مارس سال 2020 به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه شود.

2 دی 1398

پلی استیشن 5 تا آوریل 2020 نخواهد آمد

سونی می گوید با عرضه پلی استیشن بعدی بیش از یک سال فاصله داریم.

22 تیر 1398

تجربیات نامزدهای هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران

به گزارش خبرنگاران، ده نامزد اصلی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران در نشستی، به معرفی پروژه های خود پرداختند این بازی ها توسط هیئت داوری جشنواره در بخش دستاوردها بیشترین امتیاز را کسب کرده اند.

31 خرداد 1398

بیرانوند: امیدوارم بعد از 43 سال به فینال برسیم، باید تمرکزمان را دو برابر کنیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از الان باید به بازی با ژاپن فکر کنیم تا بعد از 43 سال به فینال برسیم و دل مردم را شاد کنیم.

11 خرداد 1398

لیگ برتر هندبال بانوان، شکست صدرنشین مقابل سپاهان

هفته دوازدهم لیگ برترهندبال بانوان درحالی برگزار گردید که تیم صدرنشین تاسیسات دریایی مقابل فولاد سپاهان بازی را واگذار کرد.

8 خرداد 1398

اریکسون: امیدوارم قرقیزستان با این برد صعود کند، از موقعیت های خود استفاده نکردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال فیلیپین برای تیم ملی قرقیزستان آرزوی موفقیت کرد.

7 خرداد 1398

واکنش روابط عمومی شبکه پنج سیما به اظهار نظر مجری استادیوم

به گزارش خبرنگاران، علی انصاریان مجری برنامه زنده تلویزیونی استادیوم شب گذشته 18 دی ماه به گزارشگر افغاستانی که درباره تاخیر در پخش بازی فوتبال ایران- یمن از تلویزیون ایران اظهار نظر نموده بود، واکنش نشان داد که با نقدها بسیاری همراه شد.

1 خرداد 1398

شکست لاتزیو در خانه آتالانتا

تیم فوتبال لاتزیو در خانه رقیبش شکست را پذیرفت.

20 اردیبهشت 1398

لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام شد

فدراسیون فوتبال افغانستان نام بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی دوستانه برابر تیم ملی فوتبال ترکمنستان را اعلام نمود.

20 اردیبهشت 1398

جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در خاتمه شب اول از هفته هفدهم

تیم فوتبال منچسترسیتی با یک پیروزی آسان صدرنشین شد.

19 اردیبهشت 1398

نویسنده باید طعمه ادبیات گردد

محمدعلی رکنی، برگزیده بخش آتیه داستان ایرانیان جایزه جلال می گوید: برای موفقیت نسل جوان در حوزه ادبیات این خیلی مهم است که نویسنده احساس کند طعمه ادبیات شده؛ آن گاه است که او با وجود هر مانعی، راه خودش را می رود و حس می نماید بدون ادبیات نمی تواند زندگی...

17 اردیبهشت 1398

اعلام هزینه های کاروان ایران در بازی های المپیک جوانان

هزینه های اعزام کاروان ایران به بازی های المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس اعلام شد.

16 اردیبهشت 1398

با هفت گناه کبیره آشنا شوید

اسم هفت گناه کبیره که می آید برای من تداعی کننده فیلم SE7EN ساخته دیوید فینچر، با بازی درخشان مورگان فریمن، برد پیت و کوین اسپیسی است. فیلمی خوش ساخت که در آن آدم ها به دلیل ارتکاب هفت گناه، به دست قاتل سریالی باهوش و خطرناک، به طرز عجیب و غریبی کشته می شوند....

16 اردیبهشت 1398

توپ طلا را ندزدیدند، از دستش دادیم جایزه توپ طلای آسیا

علیرضا بیرانوند جایزه را در حالی نبرد که در قیاس با اکرم حسن شایسته تر بود نه دو کاندیدای دیگر ژاپنی اما اگر ضعف فدراسیون در لابی با ای اف سی نبود حتماً توپ طلا را با خود به ایران آورده بود.

13 اردیبهشت 1398

ترفند های خانگی برای تمیز کردن طلا و جواهرات، دشمن طلا و جواهراتتان را بشناسید!

استفاده از طلا و جواهرات و یا حتی بدلیجات جزء یکی از خصوصیات و سرگرمی خانم ها محسوب می گردد و تمیز نگه داشتن آن ها یکی از دردسرهای آن ها!

3 اردیبهشت 1398

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تکلیف سهیمه باشگاه های مختلف را برای حضور در فصل 2019 این رقابت ها معین کرد.

14 فروردین 1398
تعداد: (23)