اجرای 3 پروژه با موضوع رونق گردشگری زمستانی در سرعین

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از اجرای سه پروژه با موضوع رونق گردشگری زمستانی در این شهرستان اطلاع داد.

اجرای 3 پروژه با موضوع رونق گردشگری زمستانی در سرعین

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جهانگیر شهبازی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی در سرعین، امروز سه شنبه 17 مهر با اعلام این خبر توضیح داد: به منظور رونق گردشگری زمستانی تاسیسات جدیدی تعریف شده و توسط بخش خصوصی اجرا می گردد.

او افزود: از جمله احداث مجموعه پارک آبی و هتل پنج ستاره و یک مجموعه دیگر احداث پارک آبی است که در روستاهای ویند کلخوران و گازیر عملیاتی خواهد شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین تاکید نمود: اشتغال زایی این دو پروژه 400 نفر بوده و به منظور حمایت از بخش خصوصی 30میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می گردد.

به گفته شهبازی پروژه دیگر مجموعه پیست اسکی و مرکز اقامت ویژه کوهنوردان در نزدیکی روستای اوجور است که اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به این مجموعه در دست اقدام است.

او تاکید نمود: دامنه سبلان محور طرح و برنامه های گردشگری زمستانی است و با تعریف پروژه های ذکر شده راستا جدید صعود برای کوهنوردان از سمت آلوارس نیز بازگشایی خواهد شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین متذکر شد: هر ایده جدید به منظور تقویت تاسیسات گردشگری در این شهرستان به ویژه با موضوع کوه سبلان و آب های گرم معدنی استقبال شده و حمایت می گردد.

منبع: میراث آریا

به "اجرای 3 پروژه با موضوع رونق گردشگری زمستانی در سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 3 پروژه با موضوع رونق گردشگری زمستانی در سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید