اختلال در اینستاگرام کاربران را سردرگم کرد ، از ظاهر شدن صفحه سفید تا مسائل امنیتی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، به نظر می رسد برخی از کاربران اینستاگرام از با مسائل ورود به حسابهای کاربری خود رو به رو هستند. این مشکل از دیروز شروع شده و به طور پراکنده برای برخی از کاربران اندرویدی تا امروز ادامه داشته است.

اختلال در اینستاگرام کاربران را سردرگم کرد ، از ظاهر شدن صفحه سفید تا مسائل امنیتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برخی از کاربران اندرویدی گزارش دادند که برنامه اینستاگرام، برای ساعاتی از دسترس آنها خارج شده بود، گرچه اینستاگرام اعلام نموده این مشکل هم اکنون به طور کامل حل شده است.

این شرکت در بیانیه ای گفت: برخی از کاربران موقتا از استفاده اینستاگرام در نسخه اندرویدی محروم شده بودند اما این مشکل هم اکنون حل شده است.

کاربران گزارش نموده اند که با ورود به اینستاگرام با یک صفحه سفید خالی روبرو شده اند. با وجود اینکه کاربران طی 12 ساعت گذشته شکایاتی در این خصوصی مطرح نموده اند، اما اینستاگرام به طور رسمی در خصوص این مشکل و علل و ابعاد ین اختلال صحبتی ننموده اند.

بعضی از کاربران اینستاگرام در توییتر گفتند که می تواند با ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام و پاک کردن حافظه پنهان و داده ها مشکل را حل کرد. برخی دیگر از کاربران نیز پاک کردن و نصب مجدد اینستاگرام را توصیه نموده اند.

اما این تنها بدبیاری اینستاگرام در هفته های اخیر نیست. طی روزهای گذشته نیز برخی از کاربران در خصوص رمز عبور های خود و قفل شدن حساب های کاربری شکایاتی را مطرح نموده اند. به نظر می رسد ابزار Download Your Data در این پلتفرم، رمز عبور کاربران را در معرض خطر قرار می دهد که شامل URL مرورگرها نیز می گردد.

یک سخنگوی اینستاگرام در این خصوص گفت که این مسئله تعداد بسیار کمی از افراد را تحت تاثیر قرار داده است، اما این شرکت همچنان به برخی از کاربران توصیه کرد تا تاریخچه مرورگر خود را پاک نمایند و رمز عبور خود را نیز به روز نمایند.

منبع: انتخاب

به "اختلال در اینستاگرام کاربران را سردرگم کرد ، از ظاهر شدن صفحه سفید تا مسائل امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در اینستاگرام کاربران را سردرگم کرد ، از ظاهر شدن صفحه سفید تا مسائل امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید