استفاده از رسانه و هنر برای معرفی شعائر دینی به نسل جوان

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سید موسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در قم، اظهار کرد: این جشنواره که از اوایل دی ماه فراخوان شده است در اردیبهشت ماه سال جدید با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار می گردد.

استفاده از رسانه و هنر برای معرفی شعائر دینی به نسل جوان

وی قالب جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین را مورد اشاره قرار داد و گفت: عکس، فیلم کوتاه و فیلم نامه قالب این جشنواره است که هر دو سال یک بار در قم به به همت انجمن سینمای جوانان ایران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم فراخوان می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اثرگذاری یک فیلم بر روی مخاطبان را مورد توجه قرار داد و اضافه نمود: گاهی اوقات صدها منبر و نصیحت نمی تواند به اندازه یک فیلم در راهنمایی نسل جوان و نوجوان جامعه تأثیر مطلوبی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از رسانه ها و هنر برای راهنمایی و مطلع سازی جامعه از مسائل دینی مورد توجه رهبر انقلاب است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها استفاده از راه های جدید را برای مسئله آموزی دین را مورد توجه قرار داده اند که استان قم با بهره گیری از منویات رهبری با برگزاری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین به این مهم عمل نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استفاده از رسانه و هنر برای معرفی شعائر دینی به نسل جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از رسانه و هنر برای معرفی شعائر دینی به نسل جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید