اعلام شرایط پیش فروش یکساله و مشارکت در فراوری محصولات سایپا

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تهران (پانا) - گروه خودروسازی سایپا از پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات خود، از امروز پنجشنبه 16دی ماه اطلاع داد.

اعلام شرایط پیش فروش یکساله و مشارکت در فراوری محصولات سایپا

به گزارش روابط عمومی سایپا، پیش فروش متناوب و هفتگی محصولات گروه خودروسازی سایپا، از ساعت 8 صبح امروز به مدت 2 روز پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات خود را شروع می نماید.

در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا 6 محصول که شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE151 موتور M13 است، عرضه خواهد شد. بعلاوه در طرح پیش فروش مشارکت در فراوری محصولات گروه خودروسازی سایپا، 6 محصول یاد شده عرضه می گردد.

متقاضیان محصولات سایپا می توانند به وسیله سایت https://saipa.iranecar.com در یکی از روش های پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در فراوری و یا هر دو روش ثبت نام نمایند. بر این اساس ابتدا قرعه کشی روش پیش فروش یکساله انجام می گردد و در صورت منتخب شدن در قرعه کشی مذکور، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت فراوری، شرکت داده نخواهند شد.از اینرو در صورت منتخب نشدن در روش پیش فروش یکساله، متقاضیان در قرعه کشی پیش فروش مشارکت در فراوری شرکت داده خواهند شد.

در صورتی که متقاضیان در یکی از روش های فروش شرکت نموده باشند، صرفا در قرعه کشی همان روش شرکت داده می شوند و لیست انتخاب شدگان نهایی به وسیله سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. بنابراین پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان در هر دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در فراوری باید ظرف مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اعلام شرایط پیش فروش یکساله و مشارکت در فراوری محصولات سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط پیش فروش یکساله و مشارکت در فراوری محصولات سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید