انتقاد گولیت از عملکرد دله آلی و وانیاما در بازی با آژاکس

به گزارش گلچینی از بهترین ها، اسطوره فوتبال هلند بر این باور است که دله آلی و ویکتور وانیاما در بازی شب گذشته تاتنهام با آژاکس عملکرد سطح پایینی از خود ارائه کرد ه اند.

انتقاد گولیت از عملکرد دله آلی و وانیاما در بازی با آژاکس

به گزارش گلچینی از بهترین ها، رود گولیت 56 ساله که سابقه بازی و سرمربیگری در چلسی را در کارنامه حرفه ای اش دارد، معتقد است بازیکنان تیم فوتبال تاتنهام در بازی شب گذشته (سه شنبه) مقابل آژاکس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشتباهات زیادی مرتکب شدند.

اسطوره فوتبال هنلد و باشگاه میلان در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی این اسپورت در انتقاد از عملکرد ستاره 23 ساله تاتنهام که در این بازی نتوانست بازی خوبی از خود ارائه دهد، گفت: بیشتر بازیکنان تاتنهام عملکردی ناامیدنماینده در این دیدار داشتند. من هر هفته بازی آنها در لیگ برتر را می بینم. دله آلی، وای خدای من! بازیکنی که تکنیکی است در این بازی خیلی بد بود. ویکتور وانیاما هم بدتر از دله آلی.

وی اضافه کرد: همانطور که به شما گفتم هر هفته بازی آنها در لیگ برتر را می بینم و با خودم فکر می کنم که چطور آنها اینطور بازی کردند؟. تاتنهامی ها اشتباهات زیادی در این بازی مرتکب شدند. قبول دارم که آنها تحت فشار بودند، اما به عنوان بازیکن باید بدانید که در چنین شرایطی باید چه کار کنید و بازیکنان تاتنهام نتوانستند در این شرایط کاری نمایند.

گولیت در خاتمه با اشاره به این از عملکرد تیم تحت راهنمایی تن هاخ در بازی مقابل تاتنهام احساس غرور می نماید، صحبت های خود را اینطور به خاتمه برد: بازیکنان آژاکس تحت فشار بودند، اما حتی در این شرایط خوب دفاع کردند و موقعیتی را به حریف ندادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد گولیت از عملکرد دله آلی و وانیاما در بازی با آژاکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد گولیت از عملکرد دله آلی و وانیاما در بازی با آژاکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید