جریمه و محرومیت از کشتی با رعایت نشدن مسائل اجتماعی و سیاسی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، در روزهایی که همه درگیر اتفاقات تیم ملی کشتی فرنگی هستند و هنوز جواب این سوال که چرا اشکانی برکنار شد و بعد از دو روز برگشت، پیدا نشده، فدراسیون کشتی نامه تهدید آمیر اتحادیه جهانی را منتشر کرد.

جریمه و محرومیت از کشتی با رعایت نشدن مسائل اجتماعی و سیاسی

به گزارش گلچینی از بهترین ها ، اتحادیه جهانی کشتی در نامه ای به فدراسیون های ملی، خواهان رعایت مسائل اخلاقی، اجتماعی و سیاسی در مسابقات شد.

در متن نامه ارسالی میشل دوسون دبیرکل اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون های ملی آمده است: در پی وقوع بعضی حوادث در خلال برخی از مسابقات و رقابت های جهانی، یادآور می شویم که برگزار کنندگان مسابقات، فدراسیون های ملی و اعضای آن ها (کشتی گیران، داوران، مربیان، پزشکان، فیزوتراپیست ها و سایر افراد)، روسای آن ها جزئی از جنبش المپیک هستند و از این رو باید به ایده المپیک الهام گرفته گردیده از پیر دو کوبرتین وفادار بمانند. بنابر این شرکت کنندگان در مسابقات و رقابت های جهانی متعهد به احترام گذاشتن به این قوانین هستند: حفظ کرامت انسانی که از ملزومات کلیدی المپیک است. خودداری از هرگونه تبعیض بین شرکت کنندگان به خاطر اصلیت، قومیت، مذهب، عقاید فلسفی و سیاسی، وضعیت خانوادگی و سایر موارد، هرگونه اقدام مضر ذهنی و فیزیکی در برابر فردیت شرکت کنندگان پذیرفته نمی گردد. همچنین هر نوع دوپینگ در هر سطحی کاملا ممنوع است. مقررات اعمال گردیده از سوی آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) دقیقا اجرا می گردد. بنابراین از شما می خواهیم که به کلیه کشتی گیران و اعضای فدراسیون ها اعلام نمایید که هرگونه اقدام مخالف با موارد ذکر گردیده قابل تحمل نیست و مجرمان مجازات می شوند.

در ادامه این نامه اتحادیه جهانی به جریمه افراد و فدراسیون های خاطی هم اشاره نموده است. برای کشتی گیران و مربیان به طور جداگانه احکامی صادر می گردد.

برای کشتی گیران:

دیسکالیفه شدن از مسابقات

محرومیت سه ساله از فعالیت های بین المللی

برای مربی:

یک سال محرومیت از فعالیت های بین المللی

همچنین فدراسیون ها هم برای رعایت نکردن موارد اعلام گردیده از سوی اتحادیه جهانی جریمه 5 هزار فرانک سوئیس را در نظر می گیرد.

همچنین برای دوپینگ هم جرائم جداگانه ای در نظر گرفته گردیده است: کشتی گیران در صورت عدم اجرای دقیق قوانین ضد دوپینگ جهانی با 4 سال محرومیت روبرو می شوند. فدراسیون ها هم جریمه 20 هزار فرانک سوئیس، بعلاوه بر اساس مورد احتمال محرومیت و تعلیق را متحمل می شوند. همچنین برگزاری دادگاه های حقوقی علیه ارائه دهندگان، مربیان، پزشکان و یا هر شخص دیگری که در موضوع دوپینگ دخیل باشد، احتمال دارد.

ص5

منبع: ایران ورزشی

به "جریمه و محرومیت از کشتی با رعایت نشدن مسائل اجتماعی و سیاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه و محرومیت از کشتی با رعایت نشدن مسائل اجتماعی و سیاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید