خبر خوش نصرالله عبداللهی به استقلالی ها

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط مصدومان رو به بهبودی است و همه آن ها به دیدار شهرآورد خواهند رسید.

خبر خوش نصرالله عبداللهی به استقلالی ها

به گزارش گروه ورزشی گلچینی از بهترین ها، شرایط مصدومان بازیکنان استقلال و پرسپولس یکی از نگرانی های اصلی هواداران پیش از برگزاری دربی پایتخت است و به همین دلیل خبرهای پیرامون شرایط ستاره های تیم خود را دائما رصد می کنند.

جدایی ناگهانی فراز کمالوند، پایان همکاری با دکتر استقلال و تغییرات یک باره در ساختار رسانه ای باشگاه استقلال به علاوه شرایط مصدومان این تیم نگرانی هایی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده است.

نصرالله عبداللهی در زمینه این تغییرات با تاکید بر اینکه در ایران دو نفر در خصوص تیم و مسائل آن تصمیم می گیرند یکی سرمربی و دیگری کسی که پول می دهد گفت: بقیه اعضای تیم کمک می کنند و وظایف خود را انجام می دهد. انشاالله همه موضوعات به زودی حل می شود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص انتخاب مربی جدید به جای فراز کمالوند گفت: اگر سرمربی تیم لازم بداند که نفر جدید به کادر فنی اضافه شود، این موضوع بعد از شهرآورد اعلام خواهد شد.

عبداللهی در خصوص آخرین شرایط مصدومان استقلال گفت: کادر پزشکی و سرمربی در این مورد صحبت خواهند کرد اما تا جایی که می دانم، همه مصدومان تیم خوب هستند و به دیدار پرسپولیس خواهند رسید.

شهرآورد پایتخت روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خبر خوش نصرالله عبداللهی به استقلالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش نصرالله عبداللهی به استقلالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید