شوخی علی پروین با پرسپولیسی ها؛ رکورد من را نشکسته اید!

به گزارش گلچینی از بهترین ها، علی پروین درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اظهار کرد: چند ماه پیش گفته بودم پرسپولیس قهرمان است و الان هم همان حرفی که زدم درست از آب عایدی. خیلی خوشحالم که با کادر فنی ایرانی قهرمان شدند. به همه اعضای تیم، از جمله تدارکات، پزشکان، اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه کسب این قهرمانی را تبریک می گویم. افشین پیروانی، یحیی گل محمدی، داود فنایی، کریم باقری و حمید مطهری خیلی در این تیم زحمت کشیدند و به آن ها به طور ویژه تبریک می گویم. وقتی حمید مطهری در تلویزیون صحبت می نماید، آدم لذت می برد.

شوخی علی پروین با پرسپولیسی ها؛ رکورد من را نشکسته اید!

وی اضافه کرد: مدیران باشگاه هم برای قهرمانی تیم زحمت کشیدند و به آنها هم تبریک می گویم. به طرفداران و فوتبال دوستان ایرانی هم تبریک می گویم. سال جاری لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم که هم برای کسب اسم قهرمانی هیجان داشت و هم در انتهای جدول شاهد حساسیت بودیم. البته متاسف شدیم که سایپا با این همه سابقه، فصل بعد را باید در لیگ پایین تر بازی کند.

پروین بعلاوه گفت: وقتی ها بازی ها را می دیدم واقعا لذت می بردم. بازیکنان با دل و جان بازی می کردند. اگر بازی برابر پیکان در استادیوم آزادی بود حتما برای دیدن می رفتم اما در استادیوم شهر قدس برایم سخت بود به آنجا بروم. مدیران باشگاه مخصوصا آقای سمیعی، صدری، علیپور و فیاض واقعا زحمت کشیدند و کوشش کردند که تیم قهرمان گردد. به آنها هم تبریک می گویم. تیم بی حاشیه به کارش ادامه داد و به قهرمان شد. باشگاه سختی های زیادی را متحمل شد اما مبارزه با همین سختی ها هنر است.

پروین ادامه داد: اگر همین فرایند ادامه داشته باشد، با همین کادر فنی و بازیکنان سال جاری می توانیم قهرمان آسیا بشویم. در تیم همه بازیکنان بسیار عالی کار کردند و طوری کار می کردند که هرجایی توپ بود، چند بازیکن قرمز پوش هم آنجا بودند. به همه بازیکنان خسته نباشید می گویم.

او درباره ثبت رکود پنج قهرمانی پیاپی هم گفت: البته رکورد من را هنوز نشکسته اند (با خنده). خیلی خوشحالم که با کادر فنی ایرانی دو فصل پیاپی قهرمان شدند و این موفقیت ها به دست آمد. رمز موفقیت پرسپولیس رفاقت تیم بود. یحیی گل محمدی و کار فنی اش به خوبی توانستند بین تیم و بازیکنان رفاقت ایجاد کند و این امر یاری شایانی کرد که تیم قهرمان گردد. بازیکنان در زمین برای یکدیگر جان می دهند. هیچ فرقی بین کسی که روی نیمکت نشسته و کسی که بازی می نماید نیست. در لیگ سال جاری هم استقلال و هم سپاهان و همه تیم ها خوب بودند و لیگ بسیار خوبی داشیم.

منبع: فرارو

به "شوخی علی پروین با پرسپولیسی ها؛ رکورد من را نشکسته اید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی علی پروین با پرسپولیسی ها؛ رکورد من را نشکسته اید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید