در بخش کشاورزی لرستان، دانش محور حرکت کنیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در بخش کشاورزی استان، دانش محور حرکت کنیم.

در بخش کشاورزی لرستان، دانش محور حرکت کنیم

سید عماد شاهرخی در ملاقات با دکتر مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با 4.5 میلیون قطعه جوجه ریزی در ماه جاری شرایط تأمین مرغ برای ایام سرانجام سال و ماه مبارک رمضان از شرایط مطلوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: در پی واگذاری زنجیره فراوری، توزیع، بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان بر اساس سیاست های وزارت متبوع اقدام به تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی نموده است و هیچ گونه مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تدوین طرح جامع بخش کشاورزی و منابع طبیعی اطلاع داد و گفت: باید در این بخش دانش محور حرکت کنیم.

شاهرخی با اشاره به لزوم تعامل و همکاری دو جانبه بخش تحقیقات با بخش اجرا گفت: به ازای افزایش یک درصد دانش فنی بهره برداران اندازه فراوریات دو برابر خواهد شد، لذا عبور از کشاورزی معیشتی و سنتی و دستیابی به علوم نوین و کشاورزی صنعتی در دستور کار این سازمان واقع شده است.

در ادامه این ملاقات دکتر مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای برطرف تداخلات اراضی ملی و کشاورزی، توسعه کشت گیاهان دارویی در اراضی ملی با اخذ مجوزهای لازم، تاکید نمود و اضافه نمود: توسعه سیستم های نوین آبیاری، تامین نهاده های مورد احتیاج کشاورزان و استفاده از نیروهای متخصص جهت تویج اصول کشاورزی بهره برداران لازم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در بخش کشاورزی لرستان، دانش محور حرکت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بخش کشاورزی لرستان، دانش محور حرکت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید