دیدنی ترین مناظر غروب خورشید در گوا

به گزارش گلچینی از بهترین ها، منظره غروب خورشید یکی از بهترین تجربیات در دنیا است، به طوری که تماشای آن احساسی فوق العاده و بی نظیر را به همراه خواهد داشت. خورشید به یک توپ نارنجی رنگ تبدیل شده و رنگ فوق العاده خود را در سطح آسمان پخش خواهد نمود. به همین دلیل، غروب خورشید می تواند به عنوان یکی از بهترین دلایل انتخاب تور گوا در نظر گرفته گردد. در این منطقه، غروب خورشید، یکی از به یاد ماندنی ترین مناظر این شهر را تشکیل داده است. همراه خبرنگاران به تماشای این مناظر برویم:

دیدنی ترین مناظر غروب خورشید در گوا

قلعه چوپرا

در ساحل واگاتور، قلعه بزرگی به نام چوپرا واقع شده است. در این قلعه دیدنی یکی از پرفروش فیلم های بالیوود بنام (Dil Chahta Hai) فیلمبرداری شده است. این قلعه یکی از بهترین مکان های موجود برای تماشای غرب آفتاب است. کافیست فقط بر روی دیوار قلعه نشسته و از تماشای غروب خورشید و فور رفتن آن به زیر آب ها لذت ببرید. درختان نخل، ساحل گسترده، و افق بی نظیر این ساحل، زیبایی این منطقه را دو چندان کرده است.

ساحل آنجونا

آنجونا یکی از محبوب ترین سواحل موجود در شمال گوا است. این ساحل زیبا به دلیل داشتن مناظر دیدنی و غروبی دل انگیز شهرت فراوانی یافته است. شما می توانید به این ساحل سنگی سفر کرده و در یکی از کلبه های ساحلی این منطقه به صرف یک لیوان نوشیدنی و یا موسیقی با صدای بلند بپردازید. توجه داشته باشید که رنگ آسمان در هنگام غروب آفتاب از آبی به نارنجی مایل به زرد تغییر خواهد کرد. در واقع می توان گفت طبعیت دارای ویژگی های مخصوص به خود است. همان طور که قبلا گفته شد، کلبه های ساحلی موجود در این منطقه مکان مناسبی را برای تماشای غروب آفتاب فراهم آورده اند.

ساحل پالولم

ساحل پالولم یک ساحل هلالی شکل است که چشم انداز نفس گیری را در گوا بوجود آورده است. این ساحل با درختان نخل مزین شده و زیبایی آن را دو چندان کرده است. این منطقه به عنوان یکی از زیبا ترین سواحل جنوب گوا در نظر گرفته شده و محل ایده آلی برای عکاسان و همچنین دوستداران طبیعت است. ساحل شنی، نسیم خنک، درختان نخل، و غروب خورشید از جمله ویژگی های شاخص این منطقه است.

ساحل آرامبول

ساحل آرامبول به عنوان یکی از سواحل ماسه سفید در گوا شهرت یافته است. به عبارت دیگر، سکوت این ساحل، غروب خورشید در این منطقه را زیباتر کرده است. این ساحل در شمال گوا واقع شده و شهرت آن به مراتب کمتر از سواحل دیگر است. نقاط سنگی موجود در این ساحل، مکان مناسبی را برای تماشای غروب خورشید بوجود آورده است. تنها کافیست بر روی یکی از سنگ های موجود در این ساحل نشسته و از تماشای غروب لذت ببرید.

ساحل مارجیم

این ساحل، یکی از بهترین مکان های غروب خورشید در گوا است که پس از ساحل آنجونا واقع شده است. غروب خورشید در این ساحل زیبا، بسیار نفس گیر است. این ساحل به دلیل داشتن لاک پشت های معروف الیور ریدلی بسیار شهرت یافته است. عکاسی در این ساحل خالی از لطف نیست. به عبارت دیگر، این ساحل یکی از مکان های ساکت، زیبا، و مسحور در هند است.

منبع: الی گشت

به "دیدنی ترین مناظر غروب خورشید در گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین مناظر غروب خورشید در گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید