مسئولان پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان باشند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان بصورت جدی در اولویت برنامه مسئولان کشوری قرار گیرد.

مسئولان پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان باشند

محمد خدابخشی در حاشیه سفر رییس انرژی اتمی به شهرستان الیگودرز گفت: یکی از طرح هایی که در این شهرستان افتتاح شد کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان این شهرستان است که افتتاح نیازمند تامین نیروی انسانی است که تقاضا می گردد در این راستا مشکل نیروی انسانی این مکان فرهنگی پیگیری و رفع گردد.

وی می گوید:این طرح بصورت فیزیکی کاملا تکمیل شده اما نیروی انسانی این مکان فرهنگی تا به امروز تامین نشده است.

خدابخشی ادامه داد: مسئله اصلی در این شهرستان اشتغال است و طرح هایی که به عنوان سفر ریاست جمهور به لرستان وجود دارد انتظار می رود مسولان به طور جد پیگیری نمایند تا به ثمر برسد.

وی اضافه نمود: کارخانه لاستیک سازی شاخص، کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز که منتظر ورود ماشین آلات است و کارخانه فرآوری گیاهان دارویی که جزو تعهدات هلال احمر و از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و تکمیل مجتمع گردشگری حوضیان از عمده ترین مطالبات مردم این شهرستان است.

خدابخشی ادامه داد: در دولت قبل بعضی از این مصوبات شروع شده و در اولویت دولت سیزدهم هستند و مسولانی که این طرح ها به آنها ابلاغ شده باید بصورت جدی پیگیر آنها باشند.

گلچینی از بهترین ها لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسئولان پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید