اخبار مجلس

وزیر نفت: قیمت بنزین و گازوئیل افزایش نمی یابد

وزیر نفت گفت: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در بودجه سال 1402 و در لایحه دولت مطرح نشده و برنامه ای برای افزایش قیمت وجود ندارد.

20 اسفند 1401

همه مدارس و دانشگاه های استان تهران فردا تعطیل شدند ، اجرای طرح زوج و فرد از در منزل

کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز به وسیله شهروندان تهرانی از تعطیلی تمامی کودکستان ها برای یکشنبه دوم بهمن ماه و فعالیت غیر حضوری کلیه مدارس و دانشگاه های دولتی و غیر دولتی در سطح استان تهران به جز شهرستانهای فیروزکوه...

4 بهمن 1401

حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت یک میلیون تومان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای افزایش حقوق کارکنان برای هر کارمند 3هزار امتیاز مبنا بود و ما هم بر همان اساس پیش رفتیم. البته اعضای کمیسیون نظرات دیگری هم داشتند؛ اما ما نظر دولت را مدنظر قرار دادیم؛ بنابراین حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت به طور...

22 مهر 1401

مسئولان پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان باشند

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان بصورت جدی در اولویت برنامه مسئولان کشوری قرار گیرد.

9 شهریور 1401

احتمال فراخوان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت تا اواسط تابستان

رییس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می کنیم 4 میلیون نفر جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و گروه های بعدی اولویت دار نیز کارگران، کارمندان و ... هستند و احتمالا تا اواسط تابستان آیین نامه فراخوان ثبت نام سهام عدالت در...

1 مرداد 1401

بهسازی مجموعه شوکت آباد بیرجند در دستور کار نهاده شد

خبرنگاران/خراسان جنوبی تامین زیرساخت های لازم و بهسازی مجموعه تاریخی و تفریحی شوکت آباد بیرجند در پی بازدید استاندار خراسان جنوبی از این مجموعه در دستور کار دستگاه های متولی نهاده شد.

20 خرداد 1401

عوامل مالی مانع نوسازی بافت های فرسوده شیراز ، مردم پس انداز کافی برای نوسازی ندارند

یکی از بزرگترین مانع نوسازی بافت های فرسوده عوامل مالی هستند، مساحت بافت فرسوده شیراز تقریباً هزار و 800 هکتار است، در این محلات حدود 230 تا 240 هزار نفر سکونت دارند.

8 اردیبهشت 1401

قانونگذاران آمریکا با اعتیاد به شبکه های اجتماعی مقابله می کنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، فرانسیس هوگن افشاگر فیس بوک سال گذشته اسنادی را نشان داد که اینستاگرام (زیر مجموعه فیس بوک) برای نوجوانان مخرب است. از سوی دیگر برخی کارشناسان ادعا کردند شبکه های اجتماعی علاوه بر مضرات دیگر، اخبار جعلی درباره ویروس...

24 فروردین 1401

25 دی؛ شروع آنالیز جزییات بودجه در کمیسیون تلفیق

کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از روز شنبه 25 دی وارد آنالیز جزییات بودجه 1401 می گردد.

30 بهمن 1400

پیش نیازهای اجرای پیروز بودجه 1401

به نظر می رسد 2 نکته مهم در لایحه بودجه سال آینده وجود دارد که اجرای صحیح آن دو، می تواند تاثیر قابل توجهی بر اقتصاد کشور و معیشت مردم داشته باشد.

14 بهمن 1400

شروع فصل تازه کاوش باستان شناسی تپه هگمتانه

مدیر پایگاه محوطه تاریخی هگمتانه از شروع بیست و سومین فصل عملیات باستان شناسی هگمتانه با موضوع نجات بخشی حصار و برج و بارو های هگمتانه اطلاع داد.

7 آذر 1400

شروع ثبت نام مسکن 3 میلیونی از فردا

رئیس کمیسیون عمران مجلس زمان آغاز ثبت نام مسکن برای متقاضیان طرح جهش فراوری مسکن را اظهار داشت.

22 آبان 1400

نشست مشورتی پیش از سفر به آمریکا، فرایند صلح اولویت دولت افغانستان است

رئیس جمهور افغانستان در آستانه سفر به آمریکا در نشست مشورتی با رهبران سیاسی و جهادی این کشور گفت که فرایند صلح اولویت دولت افغانستان است.

22 تیر 1400

درخواست از دولت مستعفی یمن برای تحقیق درباره فعالیت های امارات در جزایر این کشور

شورای حامی دولت مستعفی یمن شروع تحقیقی درباره فعالیت های امارات در دو جزیره سقطری و میون یمن را خواهان شد.

7 تیر 1400

خبرنگاران دولت الکترونیک با تلاش 8 ساله در نقطه مطلوب قرار گرفته است

تهران- خبرنگاران- بهنام ولی زاده در گفت وگو با روزنامه ایران گفت: با توجه به امکانات موجود، بودجه و توان نیروی انسانی کشور و همکاری اجرایی سه قوه و نهادهای دیگر نمره قابل قبولی دارد و در مقایسه با 8 سال قبل مطلوب می دانیم.

12 خرداد 1400

برای ایجاد مقاومت در اقتصاد کشور باید به سمت سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم خبرنگاران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد مقاومت در اقتصاد کشور باید به سمت سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم تا اقتصاد از درون مقاوم شود و اگر توجه ای به این سیاست ها نشود اقتصاد در مقابل عوامل برون زا ضربه پذیر خواهد ماند.

13 فروردین 1400

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه 740 میلیاردی بودجه نظامی را تصویب کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا به نسبت 335 رای موافق در برابر 78 رای مخالف، لایحه 740 میلیارد دلاری بودجه نظامی این کشور را تصویب کرد و آن را برای رای گیری به مجلس سنا فرستاد که تحت کنترل جمهوریخواهان است.

18 دی 1399

قالیباف:مجلس مصمم به کاهش تبعیض های مالی در بودجه است

رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: مجلس مصمم به کاهش تبعیض های مالی با اصلاح ساختار بودجه به نفع مردم است.

12 دی 1399

وام یک میلیونی کرونا برای چه افرادی واریز شد؟

وام یک میلیونی امروز به حساب بعضی از مشمولان دریافت دور جدید تسهیلات کرونایی واریز شد. بانک مرکزی اعلام نموده که در صورت دریافت اطلاعات مشمولان جدید، متعاقباً تسهیلات را واریز می نماید.

11 دی 1399

چقدر کالای متروکه در بنادر وجود دارد؟

در شرایطی که گمرک به صاحبان کالاهای وارداتی هشدار داد در صورت ترخیص نشدن، کالاهای آن ها متروکه خواهد شد، معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر حدود 19 هزار کانتینر و 550 هزار تن کالای متروکه در گمرک وجود دارد و از مسئولان دستگاه های مختلف می خواهیم...

3 دی 1399
تعداد: (43)