منتقدان سینمایی بین المللی شانس این فیلم برای دریافت اسکار را بالا می دانند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، https://khabarcanada.ca/wp-content/uploads/2021/10/تریلر-فیلم-قهرمان.mp4

منتقدان سینمایی بین المللی شانس این فیلم برای دریافت اسکار را بالا می دانند

به گزارش گلچینی از بهترین ها و به نقل از ایسنا، در پی انتشار تریلر فیلم قهرمان به وسیله استودیو آمازون، رسانه های معتبر سینمایی شانس این فیلم برای دریافت جایزه اسکار را بالا دانستند. نود و چهارمین مراسم اسکار در روز 27 فوریه 2022 برگزار خواهد شد، و جدیدترین ساخته اصغر فرهادی نماینده ایران در بخش برترین فیلم بین الملل آن است.

خانم ان تامپسون، از سردبیران ایندی وایر که تحت نظارت مجله ورایتی است، در خصوص قهرمان گفت این فیلم دارای شانس بسیار بالایی برای دریافت جایزه اسکار است.

آقای کلینتون دیویس، از منتقدان بخش سینمایی مجله ونیتی فر، نیز نوشت:

فیلم قهرمان می تواند سومین جایزه اسکار را برای کشور فرهادی در پی داشته باشد؛ این اتفاق او را یک پله به فدریکو فلینی، برنده 4 جایزه اسکار در بخش فیلم بین الملل، نزدیک خواهد نمود.

به علاوه، مجله ورایتی در خصوص این فیلم نوشت:

قهرمان بعلاوه دارای شانس نامزدی در شاخه های برترین فیلمنامه اصلی، برترین کارگردانی، و برترین بازیگر نقش اول مرد در آموزشگاه اسکار پیش رو است.

جدیدترین ساخته اصغر فرهادی از روز 5 آبان در سینماهای سراسر ایران در حال اکران است. این فیلم جایزه هیأت داوران جشنواره کن را به خود اختصاص داده، و قرار است در چندین جشنواره بین المللی نیز به نمایش درآید. قهرمان از روز 7 ژانویه (17 دی) در سینماهای آمریکا، و از 21 ژانویه (1 بهمن) به وسیله آمازون پرایم اکران خواهد شد.

منبع: خبرکانادا

به "منتقدان سینمایی بین المللی شانس این فیلم برای دریافت اسکار را بالا می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتقدان سینمایی بین المللی شانس این فیلم برای دریافت اسکار را بالا می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید