منچستریونایتد در اندیشه ورود به جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره

به گزارش گلچینی از بهترین ها، هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) با برگزاری 5 بازی ادامه پیدا می نماید.

منچستریونایتد در اندیشه ورود به جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره

گلچینی از بهترین ها- هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس که روز آدینه با پیروزی 3 بر صفر نوریچ برابر واتفورد شروع شد، امروز (شنبه) با برگزاری 5 بازی دیگر پیگیری می گردد که در مهمترین بازی ها منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف وستهام خواهد رفت و منچسترسیتی مهمان ساوتهمپتون خواهد بود.

منچستریونایتد - وستهام

امروز از ساعت 18 و 30 دقیقه 3 بازی به طور همزمان برگزار می گردد که در یکی از این بازی ها، منچستر یونایتد میزبان وستهام خواهد بود.

منچستر یونایتد از 21 بازی 35 امتیاز کسب نموده و در رتبه هفتم واقع شده است. در آن سوی میدان هم وستهام با 37 امتیاز از 22 بازی در رتبه چهارهم جای گرفته است.

با توجه به شرایط جدول، منچستریونایتد در صورت پیروزی در این بازی می تواند خود را به رتبه چهارهم برساند و در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده قرار بگیرد، اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان دقیقا همان هدفی است که شاگردان دیوید مویس در وستهام هم در پی آن هستند و به هیچ وجه دوست ندارند جایگاه فعلی خود را از دست بدهند.

با توجه به اختلاف 7 امتیازی وستهام با تیم سوم جدول (چلسی) چکش ها (لقب وستهام) در صورت پیروزی در این بازی همچنان در رتبه چهارم باقی خواهند ماند.

2 تیم در آخرین بازی خود در لیگ شرایط متفاوتی داشتند، من یونایتد در خارج از خانه 3- یک برنتفورد را شکست داد، اما وستهام در ملاقاتی خانگی برابر لیدز با نتیجه 3-2 باخت و سه امتیاز حساس را از دست داد.

آمار و ارقام

  • منچستریونایتد در 25 بازی خانگی برابر وستهام در 20 بازی به پیروزی دست یافته و در 5 بازی دیگر سه تساوی و دو شکست داشته و در 13 بازی آخر برابر چکش ها در اولدترافورد شکست نخورده است.
  • این پنجمین باری است که وستهام در جایگاهی بالاتر از منچستر یونایتد در جدول، رو در روی این تیم قرار می گیرد. در 4 ملاقات پیشین که با این شرایط برگزار گردید وستهام نتوانست منچستر یونایتد را شکست بدهد.
  • منچستر یونایتد که اولین بازی خانگی خود در سال 2022 را برابر ولوز واگذار کرد در پی این است که برای اولین بار از سال 1985 در دو ملاقات پیاپی خانگی در یک سال شکست نخورد.
  • وستهام در این فصل در جام حذفی منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست داد. تا کنون فقط سه تیم پیروز شده اند در یک فصل دوبار در اولدترافورد به فزونی دست پیدا نمایند. استون ویلا، تاتنهام و چلسی این 3 تیم بودند.

ساوتهمپتون - منچسترسیتی

در آخرین بازی امشب از ساعت 21 ساوتهمپتون در استادیوم سینت مری میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

منچسترسیتی با 56 امتیاز از 22 بازی، مقتدرانه در صدر جدول به سر می برد و ساوتهمپتون با 24 امتیاز از 21 بازی در رتبه دوازدهم واقع شده است.

اختلاف 11 امتیازی من سیتی با تیم دوم جدول (لیورپول) باعث خواهد شد تا شاگردان پپ گواردیولا با اعتماد به نفس بیشتر و بدون فشار روانی در خانه ساوتهمپتون بازی نمایند. قدیس ها (لقب ساوتهمپتون) در صورت پیروزی در این بازی می توانند خود را به رتبه دهم جدول برسانند.

آمار و ارقام

  • منچسترسیتی از 10 بازی اخیر برابر ساوتهمپتون در 8 بازی به پیروزی رسیده، یک تساوی و فقط یک شکست داشته است. البته سیتی در دو بازی از 4 مسابقه آخر خود برابر قدیس ها نتوانسته دروازه این تیم را باز کند.
  • ساوتهمپتون در هفت بازی خانگی اخیر در لیگ جزیره شکست نخورده و در این 7 مسابقه 3 پیروزی و 4 تساوی داشته است. این برترین فرایند شکست ناپذیری آن ها پس از سال 2016 است.
  • منچستر سیتی در تمام 12 مسابقه اخیر خود در رقابت های لیگ به پیروزی دست یافته و در این بازی ها 34 گل زده و فقط 7 گل دریافت نموده است.
  • آخرین شکست منچسترسیتی ماه اکتبر برابر کریستال پالاس رقم خورد و پس از آن در از 12 بازی 36 امتیاز کسب نموده است، 13 امتیاز بیشتر از هر تیم لیگ فزونی دیگر.

برنامه سایر بازی ها به توضیح زیر است:

اورتون - استون ویلا ساعت 16

برنت فورد -ولوز ساعت 18:30

لیدز یونایتد - نیوکاسل ساعت 18:30

بیشتر بخوانید

  • توقف برنتفورد برابر نیوکاسل قعرنشین در حضور قدوس
  • نگرانی رانگنیک از جدایی ستاره های منچستر یونایتد
  • لسترسیتی 2- تاتنهام 3/ اسپرز در 2 دقیقه از شکست پیروزی ساخت
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "منچستریونایتد در اندیشه ورود به جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد در اندیشه ورود به جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید