موزه ملی علوم و فناوری کارگاهی را با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم برگزار می نماید

به گزارش گلچینی از بهترین ها، ایسنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، موزه ملی علوم و فناوری کارگاهی را با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم برگزار می نماید.

موزه ملی علوم و فناوری کارگاهی را با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم برگزار می نماید

چالش فوری تغییرات اقلیمی برای یک سیاره در حال گرم شدن فراتر از یک نگرانی زیست محیطی یا علمی ساده است و بر تمام جنبه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مالی زندگی انسانها تأثیر میگذارد. موزه ها بخصوص موزه های علوم در سراسر دنیا به طور فزاینده ای در کوشش برای شکل دهی به آینده ای عادلانه تر و پایدار برای همه هستند. موزه ملی علوم و فناوری ایران هم در این راستا و برای انجام رسالت خود در زمینه اطلاع رسانی علمی و ایجاد حساسیت نسبت به چالش تغییرات اقلیمی در حال طراحی گالری تعاملی است.

به همین منظور کارگاه روایت پردازی در موزه های علوم با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم در بخش آنلاین روزهای 9 و 10 مهر 1402 از ساعت 15 الی 17 با هدف عمق بخشی به نگاه و دانش شرکت کنندگان در زمینه موضوع تغییرات اقلیمی، ایده پردازی جمعی و کلیات روایتگری علمی در سه محور کلیات و تجربیات طراحی مشارکتی، ملزومات روایت پردازی علمی و کلیات تغییرات اقلیمی و گرمایش دنیای با تمرکز بر پیامدهای آن در ایران در بستر اسکای روم به آدرس لینک https://www.skyroom.online/ch/zagros2002m/museums برگزار می گردد.

بعلاوه، بخش کارگاهی حضوری با هدف برگزاری جلسات طوفان فکری خلق ایده برای گالری تعاملی با تمرکز بر راهکارها و تاب آوری در برابر تغییرات اقلیمی و گرمایش دنیای در ایران و کوشش بر یافتن مسیرهای خلاقانه برای جلب توجه بازدید کنندگان در خصوص لزوم پیشگیری و آینده نگری در برابر تغییرات اقلیمی در چهار جلسه و روزهای 19، 20، 26 و 27 مهر از ساعت 9 الی 12 با سخنرانی صاحب نظرانی مانند احمد محیط طباطبایی، محمد درویش، مجید حبیبی نوخندان، محمد سیمری، زهرا آرمند، رضا مفاخر، سمیرا رویان، یاسمن اسماعیلی، گیتی صفرزاده، الناز نجفی، یحیی طباطبایی، احمد شاکری، بهرنگ سلاجقه، علی گرجیان و اندیشه مشیری در سالن اجتماعات موزه ملی علوم و فناوری ایران برگزار می گردد.

حضور در بخش آنلاین کارگاه رایگان و برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند به وسیله لینک و کلیک بر روی گزینه میهمان در نشست حضور داشته باشند. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 09364928647 تماس بگیرند.

اعضای شرکت کننده در این کارگاه به عنوان داوطلبان مشارکت در کارگروه تغییرات اقلیمی همراه موزه ملی علوم و فناوری خواهند بود.

منبع: همگردی

به "موزه ملی علوم و فناوری کارگاهی را با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ملی علوم و فناوری کارگاهی را با موضوع طراحی مشارکتی گالری تغییر اقلیم برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید