می خواهم خودم را محک بزنم، تحقق اهداف باشگاه شهداب امکان پذیر است

به گزارش گلچینی از بهترین ها، علیرضا طلوع کیان در گفتگو با خبرنگاران پس از قبول هدایت تیم شهداب یزد گفت: با توجه به مواردی که در این تیم وجود داشت و جایگاه شهداب یزد در رده هشتم جدول رده بندی، نه مردم شهر و نه مدیرعامل از نتایج راضی نبودند. تصمیم به تغییرات گرفتند، پیشنهاد همکاری شد، برنامه ام را اعلام کردم و سپس به توافق رسیدیم. امیدوارم فصل خوبی را در پیش داشته باشیم.

می خواهم خودم را محک بزنم، تحقق اهداف باشگاه شهداب امکان پذیر است

سرمربی تیم والیبال شهرداری یزد در ادامه گفت: اهداف برای تیم شهداب یزد طبقه بندی شده است. در گام نخست هدفمان صعود به مرحله پلی آف می باشد، در صورت از صعود به جمع هشت تیم برتر برای صعود به جمع چهار تیم تلاش خواهیم کرد و همین طور پله پله گام خواهیم برداشت.

وی در پاسخ به این سوال کرد با توجه به شرایط تیم شهداب کار سختی در این تیم در پیش خواهید داشت برنامه شما چیست گفت: دو بار تجربه این کار را داشته ام. یک بار در تیم پیکان درحال هدایت تیم را پذیرفته ام که پیکان در بحران شدید بود و به آن تیم کمک کردم تا شرایطش بهتر شد. یک بار نیز در تیم خاتم اردکان این رخ داد. هر کجا که بودم دو تا سه پله به صعود آن تیم کمک کردم. این بار نیز می خواهم خودم را محک بزنم تا در کنار هم بتوانیم به مجموعه شهداب کمک کنیم و فکر می کنم رسیدن به اهداف باشگاه امکان پذیر باشد.

طلوع کیان در پایان درباره فصل نقل وانتقالات نیز گفت: حتما در بازیکنان و کادر فنی تغییراتی خواهیم داشت و هر زمان که به جمع بندی برسیم اعلام خواهیم کرد. اما مطمئنا هم خروجی و هم ورودی در تیم در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهم خودم را محک بزنم، تحقق اهداف باشگاه شهداب امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم خودم را محک بزنم، تحقق اهداف باشگاه شهداب امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید