پوشش درمانی بیمه نامه سامان، از بدو تولد تا 70 سالگی است

به گزارش گلچینی از بهترین ها، نظام سلامت یک حوزه هزینه بر بوده که هیچ یک از کشورهای توسعه یافته و متوسط جهان نتوانسته اند هزینه بهداشت و درمان خود را کاهش دهد.

پوشش درمانی بیمه نامه سامان، از بدو تولد تا 70 سالگی است

به گزارش گلچینی از بهترین ها، بنابر اعلام بیمه سامان، البته بسیاری از کشورها توانسته اند آن را مدیریت و کنترل نمایند، اما کاهش چندانی در میزان هزینه ها رخ نداده هر چند که بودجه آن ها هرساله روبه افزایش هم بوده است.

سهم سلامت از فراوری ناخالص ملی در کشورعقب تر است و در مقابل اما سرانه هزینه سلامت در ایران، رتبه هشتاد و یکم دنیا را دارد که این یعنی، هزینه سلامت در ایران به مراتب گران تر از بسیاری از سایر کشورهای دنیا تمام می گردد.

هزینه های پاراکلینیکی در دو بسته یا گروه در بیمه تکمیل درمان عرضه می گردد: هزینه های پاراکلینیکی نوع یک در بیمه تکمیلی که شامل سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع اندوسکوپی، ام آر آی، اکو اردیوگرافی، استرس اکو، دانسیتو متری و هزینه های پاراکلینیکی نوع دو در بیمه تکمیلی که شامل تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرو متری)، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغز، نوار مثانه (سیستو متری)، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، هولتر مانیتورینگ قلب و آنژیوگرافی چشم است.

تلفیق این اقدامات، می تواند هزینه ها را تا چندین برابر افزایش دهد.

به عبارت دیگر، پرداخت هزینه های تشخیصی، پاراکلینیکی و هزینه های جراحی های سرپایی می تواند برای بسیاری از افراد جامعه به یک چالش تبدیل گردد، به طوری که آن ها را حتی از ادامه درمان منصرف سازد.

شرکت بیمه سامان با پوشش هزینه های این بخش از خدمات درمانی، توانسته بخش قابل توجهی از دغدغه بیمه گذاران خود را رفع کند.

نکته مهم در خرید این پوشش های بیمه ای، این است که خریداران به صورت خانوادگی می توانند پوشش های تکمیل درمان را دریافت نمایند و دیگر نیازی هم به بیمه گر پایه نداشته باشند.

در واقع، در بیمه نامه درمان خانواده شرکت بیمه سامان، پوشش ها بر اساس شرایط سنی، از بدو تولد تا 70 سالگی ارائه شده اند.

پرداخت هزینه های تشخیصی، پاراکلینیکی و هزینه های جراحی های سرپایی جزئی از خدمات در نظر گرفته شده برای خریداران بیمه نامه تکمیل درمان شرکت بیمه سامان است.

به طوری که این افراد می توانند مطمئن باشند حداکثر تا پنج میلیون تومان از هزینه های این گونه خدمات را تنها با پرداخت حق بیمه ای ناچیز دریافت خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پوشش درمانی بیمه نامه سامان، از بدو تولد تا 70 سالگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش درمانی بیمه نامه سامان، از بدو تولد تا 70 سالگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید