کنایه مجتبی جباری به وضعیت داوری در لیگ برتر

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مربی گل گهر سیرجان معتقد است سطح داوری فوتبال ایران در حد و اندازه لیگ برتر است.

کنایه مجتبی جباری به وضعیت داوری در لیگ برتر

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مجتبی جباری بعد از شکست تیمش مقابل استقلال درباره بازگشت تیمش به بالای جدول رده بندی گفت: این مسائل به سرمربی ارتباط دارد. او نقش اصلی را دارد. ما هم تلاش می کنیم تیم بهتر شود. مسائل ما هم کم نیست.

وی درباره زمان نشستن روی نیمکت گل گهر گفت: در اواخر این ماه کلاس مربیگری سطح B برگزار می شود. فکر می کنم این مشکل آن موقع حل شود.

مربی گل گهر سیرجان درباره اعتراض میلاد فراهانی، دروازه بان تیمش به اشتباه داور در گل دوم استقلال گفت: ما هم از بالا مشاهده کردیم اما فکر می کنم سطح داوری هم مانند سطح لیگ فوتبال کشورمان است.

جباری درباره شانس تیمش برای ماندن در لیگ برتر گفت: گل گهر به لحاظ ساختاری و باشگاهی تیم خوبی است. تمام هدف ما این است که در لیگ برتر بمانیم. حیف است که با چنین سطحی در لیگ دسته یک کار کنیم. شرایط مان سخت است.

وی درباره نبود هواداران در ورزشگاه یادآور شد: این موضوع نشان می دهد اقتصاد فوتبال ما مریض است. نمی توان هیچ تیمی را در دنیا به لحاظ تماشاگر محروم کرد چون به لحاظ اقتصادی محروم کرد. بازی های لیگ جذاب نیست و اگر تماشاگر هم نباشد، بدتر می شود. همه دنیا به یک سمت می رود و ما به سمت دیگری می رویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کنایه مجتبی جباری به وضعیت داوری در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه مجتبی جباری به وضعیت داوری در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید