رونالدو تهدید به جدایی کرد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، نارضایتی رونالدو از حذف زودهنگام یوونتوس بسیار زیاد است و او خواستار تقویت تیم برای فصل آینده شده و در صورت عدم تغییر اوضاع محتمل است که از بیانکونری جدا گردد.

رونالدو تهدید به جدایی کرد

رونالدو تهدید به جدایی کرد

حذف یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط آژاکس می تواند عواقب فراتر از آنچه پیش بینی می شد به همراه داشته باشد.

طبق گزارش امروز (پنجشنبه) نشریه رپوبلیکای ایتالیا، حذف یوونتوس در نتیجه بازی ضعیفی که این تیم در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل آژاکس ارائه کرد، کریستیانو رونالدو را از ماندن در این تیم تا سرانجام قراردادش یعنی تا سال 2022 منصرف کره است. این نشریه نوشته که فصل آینده آخرین فصل بازیگری کریستیانو رونالدو در ایتالیا خواهد بود. رپوبلیکا در ادامه مدعی شده که رونالدو از یوونتوسی ها درخواست نموده که در پنجره جابجایی تابستانی تیم را تقویت نمایند تا فصل آینده به سرنوشتی که در این فصل داشتند دچار نشوند.

در همین حال نشریه معتبر گاتزتادلواسپورت در گزارشی ادعای رپوبلیکا را تأیید نموده و نوشته که نارضایتی رونالدو از حذف زودهنگام یوونتوس بسیار زیاد است و او خواستار تقویت تیم برای فصل آینده شده و در صورت عدم تغییر اوضاع محتمل است که از بیانکونری جدا گردد.

در این فصل رونالدو در سری A، نوزده گل برای یوونتوس زده که او را به برترین گل این تیم در لیگ تبدیل نموده است. او در لیگ قهرمانان هم 6 گل برای یوونتوس زد که 5 تای آن در مراحل حذفی بوده است. در واقع این 5 گل، تمام گل هایی بوده که یووه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان فصل جاری زده است.

منبع: ایران ورزشی

به "رونالدو تهدید به جدایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو تهدید به جدایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید