طراحی گرافیکی و چاپ

شاسی بلند ژاپنی زنگ خطر را برای کادیلاک به صدا درآورد ، عکس

اینفینیتی QX80 را می توان آمریکایی ترین شاسی بلند ژاپنی نامید با طراحی و امکاناتی که فقط در خودروهای لوکس این کلاس چون کادیلاک می توان پیدا کرد.

4 فروردین 1403

ربات نو از تهیه قهوه تا چاپ سه بعدی، همه کار می نماید

ایسنا نوشت: یک بازوی رباتیک مجهز به هوش مصنوعی همه کاره، از تهیه قهوه گرفته تا چاپ سه بعدی، با قابلیت چرخش 220 درجه می تواند طیف گسترده ای از کارها را انجام دهد.

23 دی 1401

استخراج طلا و نقره از مدارهای برقی ، روشی ویژه در بازیافت

بازیافت ضایعات الکترونیکی مانند مدارهای برقی قدیمی سخت است و به سختی بتوان طلا و نقره را از آن جدا کرد. اما اکنون دانشمندان نشان داده اند که می توانند مدارهای برقی (الکترونیک) چاپی در صورت تقاضا تجزیه شوند و پس از تخریب این مدارها، موادشان را می توان به...

11 شهریور 1401

اسفناج بخورید تا آلزایمر نگیرید

محققان دریافتند افرادی که دارای سطوح بالای آنتی اکسیدان هستند، با خطر کمتری از ابتلا به زوال عقل روبه رو می شوند. حال متخصصان می گویند فوایدی که در مورد آن صحبت می گردد، ناشی ترکیبات فراوانی است که در اسفناج و سبزیجات برگدار وجود دارد.

31 مرداد 1401

برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ادبی و هنری واژه اعلام شد

خبرنگاران/خراسان رضوی چهارمین دوره جشنواره ادبی و هنری واژه با اعلام نفرات برتر از سوی هیأت داوران به کار خود انتها داد.

10 خرداد 1401

سفر به قطب جنوب؛ زیباترین طبیعت بکر و دست نخورده در دنیا

جنوبگان، قاره ای در قطب جنوب، سردترین مکان روی زمین است و با طبیعتی بکر و دست نخورده، مقصدی فوق العاده برای تجربه یک سفر منحصربه فرد و ویژه به شمار می آید.

4 خرداد 1401

انتخاب روش مناسب چاپ بسته بندی برای جعبه کارتنی

از چاپ بسته بندی به طور گسترده استفاده می گردد و اگر از فرآیندها و بعلاوه مزایا و معایب آن آگاهی نداشته باشید، انتخاب نوع مناسب چاپ می تواند بسیار گیج کننده باشد.

25 فروردین 1401

بهترین فونت برای طراحی کارت ویزیت لاکچری کدام است؟

شما یک الگوی کارت ویزیت را باز می کنید و نام کسب و کار کوچک خود را تایپ می کنید. در برابر پس زمینه سفید ممکن است کوچک به نظر برسد، بنابراین اندازه فونت را افزایش می دهید. اکنون، منوی فونت را بررسی می کنید تا ببینید در سبک های مختلف تایپ چگونه به نظر می رسد....

1 بهمن 1400

گوردخمه صحنه (شیرین و فرهاد) شاهد استقبال فراتر از انتظار گردشگران نوروزی بود

به گفته مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صحنه، در تعطیلات نوروز 95، گوردخمه کیکاوس در شهر صحنه مورد توجه ویژه گردشگران قرار گرفته است.

28 دی 1400

تاثیر امیدبخش داروی زخم معده فاموتیدین در درمان کرونا

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز تازه خود دریافته اند که شاید یک داروی زخم معده بتواند در درمان کووید-19 موثر باشد. نام این دارو فاموتیدین است

3 شهریور 1400

جادوی سادگی نویسنده برجسته مکزیکی

به گزارش خبرنگاران به نقل از پاریس ریویو - نبردهایی در صحرا اثر خوزه امیلیو پاچکو دهه هاست که یکی از پرخواننده ترین رمان ها در مکزیک بوده است. از زمان انتشار اولیه به صورت سریالی در ضمیمه فرهنگی آخر هفته مجله سابادو در 1980 و یک سال بعد، چاپ کتاب به وسیله...

31 تیر 1400

پژوهشگران دانشگاه بیرجند روش های تغییر واپاشی هسته ای را بررسی کردند

پژوهشگران دانشگاه بیرجند در قالب رساله دکتری در رشته فیزیک هسته ای، برای اولین بار در کشور توانستند روش های تغییر در میزان واپاشی هسته ای را بررسی کنند.

4 تیر 1400

شورای امنیت ماه جاری درباره صحرای مراکش نشست برگزار می کند

شورای امنیت تاریخ جدیدی را برای رسیدگی به پرونده صحرای مراکش مشخص کرد.

31 فروردین 1400

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2021؛ آیا بیت کوین به نقطه اوج نزدیک می گردد؟

بیت کوین به تازگی (سال 2020 میلادی) یکی از بهترین سال های طول حیاتش را پشت سر گذاشت؛ در واقع دومین مورد از ثبت جهش دیوانه­ وار ارزهای دیجیتال در سال 2017 میلادی بوده است. در ادامه می خواهیم به احتمالات و پیش بینی قیمت بیت کوین بپردازیم.

22 بهمن 1399

شیکاگو کجاست؟ - پایتخت پیتزای آمریکا

تاریخچه شیکاگوشیکاگو در سال 1833 تأسیس شد و عظیم ترین شهر ایالت ایلینویز آمریکا است.

11 آذر 1399

پیراهن تیم فوتبال گل گهر سیرجان به دکتر مونسان اهدا شد

در آیین بزرگداشت روز جهانی صنایعدستی پیراهن تیم فوتبال گل گهر منقش به شعار سیرجان شهر جهانی گلیم به وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اهدا شد.

23 مرداد 1399

ویژگی های جدید Windows 10 May Update

مایکروسافت به زودی بروزرسانی ماه می را به عنوان آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 منتشر خواهد کرد. بر اساس شایعات این بروزرسانی هفته آینده در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت. مایکروسافت که اخیرا بیشتر کاربران را با آپدیت های پر عیب و ایراد ویندوز 10 ناامید...

5 مرداد 1399

خبرنگاران پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری آسیب دیده از کرونا به زودی شروع می گردد

تهران - خبرنگاران - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری که در سامانه کارا ثبت نام کردند، در روزهای آینده اطلاع داد.

20 تیر 1399

بررسی تاثیر شرایط اجتماعی بر کار نویسنده

شهریار زمانی درحالی از تاثیرهای مثبت و منفی شرایط اجتماعی بر روی کار نویسندگان می گوید، که معتقد است، نویسنده ها و جایزه های ادبی دو خط موازی هستند.

27 خرداد 1399

ژاپن شرایط اضطرار ملی در کل کشور گفت

فارس نوشت: شرایط اضطرار ملی در ژاپن که فعلا در هشت استان اعلام شده، قرار است به کل استان های این کشور تعمیم داده شد.

21 خرداد 1399
تعداد: (22)