صادرات قدرتمندترین خودروهای چینی به اروپا، وقتی رویای رقابت با مرسدس بنز و لندروور محقق می گردد، عکس

به گزارش گلچینی از بهترین ها، بی وای دی می تواند دو شاسی بلند مهم خود، یعنی یانگ وانگ U8 و Fang Cheng Bao 5 را به عنوان رقیبانی برای لندروور دیفندر و مرسدس بنز G کلاس در اروپا عرضه کند.

صادرات قدرتمندترین خودروهای چینی به اروپا، وقتی رویای رقابت با مرسدس بنز و لندروور محقق می گردد، عکس

امیرمسعود عابدین: در جریان یک رویداد مطبوعاتی اخیر که در شنژن چین برگزار گشت، مدیران BYD گفتند که می توانند هر دو مدل یانگ وانگ U8 و Fang Cheng Bao 5 را به اروپا صادر نمایند. این دو مدل به پنج خودروی دیگر BYD که در حال حاضر در اروپا به فروش می رسند، یعنی سیل، دلفین، تانگ، هان و Atto3 می پیوندند.

یانگ وانگ U8 از زمان عرضه خود بیشترین سر و صدا را در بین این دو شاسی بلند ایجاد نموده است. این خودرو از موتورهای الکتریکی نیرو می گیرد که با هم ترکیب شده و قدرت شگفت انگیزی برابر با 1184 اسب بخار فراوری می نمایند. این خودرو بعلاوه دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ است که به عنوان افزایش دهنده برد عمل می نماید و برای بسته باتری 49.05 کیلووات ساعتی برق فراوری می نماید.

U8 بعلاوه مملو از ویژگی های جالبی مانند قابلیت شناور شدن و عبور از آب و بعلاوه قادر به انجام چرخش دَوَرانی روی آسفالت و شن است. این خودرو بعلاوه به عنوان لوکس ترین مدل این برند، با قیمتی معادل 140 هزار یورو در چین به فروش می رسد.

سخنگوی BYD در صحبت با Auto News گفت که هر دو برند یانگ وانگ و Fang Cheng Bao احتمالاً در اروپا تغییر برند خواهند داشت. این شرکت بعلاوه تایید کرد که برند دیگر این شرکت یعنی دنزا هم در سه ماهه چهارم امسال در اروپا عرضه خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در گلچینی از بهترین ها مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "صادرات قدرتمندترین خودروهای چینی به اروپا، وقتی رویای رقابت با مرسدس بنز و لندروور محقق می گردد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات قدرتمندترین خودروهای چینی به اروپا، وقتی رویای رقابت با مرسدس بنز و لندروور محقق می گردد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید