بهداشت دهان و دندان

پاستای خوشمزه چطور درست می گردد؟ کدام رستوران برترین پاستا را دارد

باید اعتراف کنیم که ما ایرانی ها علاقه شدیدی به غذاهای ایتالیایی داریم. بیشتر ما از همان بچگی به ماکارونی، پنه و پاستا علاقمند می شویم. این روند تشدید علاقه ما ایرانی ها به غذاهای ایتالیایی در سال های اخیر، به نحوی پیش رفته که تا چند سال دیگر تعداد کافه...

20 دی 1401

جنجال تازه فراستی؛ بازی جواد عزتی فاجعه است!

مسود فراستی در برنامه هفت نقدها تندی را به فیلم بازنده اثر محمدحسین مهدویان کرد.

22 تیر 1401

پولیپ بینی و درمان های خانگی

پولیپ بینی به نظر می رسد به مقدار یک دانه انگور یا یک قطره اشک هستند. آن ها رشد می نمایند، بزرگ می شوند و خطوط بینی و سینوس ها را در بر می گیرند. بعضی از انواع پولیپ های بینی وجود داشته که ممکن هستند بینی را مسدود نمایند و تنفس را مشکل نمایند. پولیپ بینی...

21 تیر 1401

سفر به قطب جنوب؛ زیباترین طبیعت بکر و دست نخورده در دنیا

جنوبگان، قاره ای در قطب جنوب، سردترین مکان روی زمین است و با طبیعتی بکر و دست نخورده، مقصدی فوق العاده برای تجربه یک سفر منحصربه فرد و ویژه به شمار می آید.

4 خرداد 1401

طرز تهیه چای نعنای مغربی؛ چای خوش عطر و لذیذ مراکشی

با طرز تهیه چای نعنای مغربی با مراکشی آشنا شوید و با نوشیدن آن در منزل به همراه عزیزانتان، یک تجربه خارق العاده برای خود رقم بزنید.

2 خرداد 1401

آشنایی با خواص بی نظیر ارده کنجد

مصرف ارده کنجد خواص و مزایای بی نظیری را به همراه دارد، بعلاوه ارزش غذایی موجود در ارده کنجد بالا است و برای سلامت بدن نیز مفید می باشد.

29 آبان 1400

دانستنی های اعجاب آور از خواص قاصدک

بیشتر صاحبخانه ها از این موضوع بی اطلاع هستند که علف های هرز زرد رنگی که در هر بهار در حیات جلوی منزلشان می رویند و ماه ها باید به هرس آن ها بپردازند در واقع گیاهانی هستند که دارای مزایای بسیار فوق العاده ای برای سلامت انسان می باشند. قاصدک یکی از همین...

18 آبان 1400

آیا مصرف کافئین برای سلامتی شما مضر می باشد؟

این مقاله به طور مختصر به مزایا و معایب مختلف کافئین، پرداخته و به ویژه اثرات آن بر روی بدن را مورد آنالیز قرار داده است.

2 آبان 1400

دارو و درمان علیه دهان و دندان

همه می دانیم غذاهایی که مصرف می کنیم، روی شرایط دهان ما اثر می گذارند، اما آیا داروها هم می توانند اثری روی دهان و دندان ها داشته باشند؟ دفعه بعد که خواستید دارویی بخورید، از خود بپرسید: این دارو چه اثری روی دهان و

18 مهر 1400

10 عکس برتر از اقوام مختلف دنیا

جام جم آنلاین: در گوشه و کنار کره زمین اقوام و نژادهای گوناگونی با سنن، رسوم، فرهنگ، شیوه زندگی و غیره، زندگی می نمایند که مشاهده آنها برای اغلب ما بسیار سخت است. اما عکاسان حرفه ای با سفر به اماکن دورافتاده این کار را برای ما آسان نموده اند.10 عکس بسیار...

15 مرداد 1400

فراوری نانوباند های گیاهی برای کاهش ریسک تب و عفونت پس از اعمال جراحی

تیم تحقیقاتی یکی از شرکت های فناور با استفاده از ترکیبات آنتی باکتریال گیاهی پیروز به فراوری باند، گاز استریل و پد های آنتی باکتریال شدند که می تواند ریسک تب و عفونت پس از عمل و پانسمان را به حداقل برساند.

6 اسفند 1399

نحوه نگهداری و کاشت گل محمدی در گلدان

بهترین نحوه کاشت گل محمدی در گلدان به وسیله قلمه زدن و مناسبترین زمان کاشت برای کشت در باغچه یا گلدان، بهمن، اسفند و اوایل فروردین میباشد.

4 بهمن 1399

داروخانه ای که می توان در آشپزخانه پیدا کرد

شرایط هایی مانند خشکی پوست، سوزش معده ، نفخ، کم خوابی ، آفتاب سوختگی، دردهای عضلانی و سوختگی های خفیف را می توان با مصرف بعضی میوه ها و خوراکی هایی که در خانه موجود است درمان کرد؛ لذا شناخت فواید این میوه ها و خوراکی ها اهمیت دارد.

13 دی 1399

علت ساییدگی دندان ها چیست؟

پوسیدگی دندان ها و ساییدگی فک و لثه از جمله مشکلاتی است که برخی افراد گرفتار آن هستند و با افزایش سن اتفاق افتادن این معضل به صورت طبیعی خواهد بود، اما رخ دادن چنین اتفاقی در سنین کم اتفاقی غیر طبیعی است که باید برای حل آن فرایند درمان در پیش گرفت.

18 آذر 1399

آب گوجه فرنگی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد

به نقل از اسپوتنیک، پرتال رای الیوم با استناد به مطالعه دانشمندان دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو نوشت که نوشیدن آب گوجه فرنگی می تواند فشار خون را کاهش داده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

5 آذر 1399

بومادران؛ گیاهی که همه خانم ها باید مصرف نمایند!

مجله دلتا/ اهمیت طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی در درمان بعضی بیماری ها بر همگان واضح و روشن است. بسیاری از گیاهان هر چند ما با آن ها آشنایی کافی نداریم اما می توانند نقش مهمی در بازیابی سلامت ایفا نمایند.

18 آبان 1399

ثبت رکورد جهانی جابجایی کامیون با دندان توسط دندان فولادی های خوزستانی

خبرنگاران/خوزستان برادر و خواهر ورزشکار خوزستانی معروف به ابرانسان ها در رکوردی جدید و جهانی قصد دارند به ترتیب کشیدن سه و یک کامیون با دندان را بازهم به نام خود ثبت نمایند.

23 مهر 1399

بازار داغ فروش سوالات کنکور؛ تجربی 15میلیون!

هفته ها و روز های نزدیک کنکور که می گردد، سر و کله این موریانه ها هم در فضای مجازی پیدا می گردد. البته این موریانه داستان ما از اسفند خودش را به جان کنکوری ها انداخته و مدعی است کارش همین است و هرسال با فروش سوالات و پاسخ های کنکور، به بروبچه های کنکوری...

19 شهریور 1399

انعقاد تفاهم نامه خرید 20 میلیون ماسک سه لایه

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از انعقاد تفاهم نامه خرید 20 میلیون عدد ماسک سه لایه خبرداد.

12 شهریور 1399

در سفر به قبرس حتما به این نکات توجه کنید

در سفر به قبرس حتما به این نکات توجه کنیددر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران به نکات ضرروی که قبل از سفر به قبرس حتما باید به آنها توجه کنید خواهیم پرداخت پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

4 تیر 1399
تعداد: (23)